Turkiet <3

Halloj.... <3
(Emelie, om du läsre det här så ska du nog inte läsa mer än såhär för jag kommer att berätta om Turkiet!)
Jaa, Emelie ska bo på samma hotell som jag var på! Vi bodde på Arum i Side. Nån som har bott där komentera och ge mig din msn! :]
Det var ett helt fantastisk hotell, jätte fint, och helt underbart! Vi va där med en annan familj som vi känner fast dom skulle vara där i en vecka mer än oss.
Vi for från Sverige den 27 maj och var framme på hotellet ungefär kl 04.00. Vi for från Turkiet den 3 Juni och var framme ungefär 18.30.

Det är ganska många bilder så dom kommer senare i ett bildinlägg med bara bilder från turkiet! <3
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Alle :D

Jag vill se bilderna :P

2009-06-15 @ 23:37:44
URL: http://www.gardina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0