Övernattningen! :]

Övernattningen vart faktist lyckad:] Vi kom dit å pizza, chillade, såg Team Amerika, cillade, jag och Alice såg When A Stranger Calls :] och var uppe hela natten lång xD Var värklieg inte trött då men när jag kom hem så vart jag trött xD Ha, vi typ lekte hela natten:]
I morse när jag kom hem typ kl 06.00 så hann jag inte skriva för jag ville vara uppe i 24 timmar så jag gick ut med min älkade hund Filippa <3 (Bild) sen så var det bara att vänta i ett litet tag och då var det inte värt att sätta igång datorn för jag somnade direkt!
Ska jag berätta en hämsk sak?! När jag la mig i morrse så tog jag bara av mig byxorna och sockarna och la dom bredvid sängen, sen somnade jag direkt. När jag hade sovit i 4 timmar och klockan var 11-12.30 så märkte jag att jag inte låg i sängen längre, jag låg i soffan i vardagsrummet med byxorna på! :O Hämskt.........

Lite bilder bara :]

Haha, hade inget att göra innan vi skulle fara till övernattningen! xD
      

Övernattningen! Dom enda bilderna jag har :(
             

Filippa för ett ganska bra tag en <3                 Öga! xD
      

Haha, Agge gjorde sönder en tallrik på skolan genom att smälla ner glaset xD






Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag lånade en bild av dig från övernattningen... min smartiga hjärna glömmde ju min kamera... xD

2009-06-11 @ 15:58:06
URL: http://juwliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0