Lista med S

Hejsan hoppsan här kommer ett test med S! :]

1. Vad heter du? Sanna
2. Ett ord på fyra bokstäver? Sola xD
3. Flicknamn? Sara
4. Pojknamn? Simon
5. Yrke? Sotare xD

6. Färg? Svart
7. Klädesplagg? Sockar

8. Maträtt? Surströmming!

9. Sak i badrummet? Spray

10. Stad? Skellefteå

11. Orsak att vara sen? Sov för länge! xD

12. Något man skriker? Sluta
13. Filmtitel? Shrek
14. Något man dricker? Sprite

15. Band? Sahara Hotnights
16. Djur? Storspov! xS
17. Bilmärke? Saab
18. Låttitel? Sos.

Skit kul test! Porva vet ja´ xD :]
I kväll då? Ha, ska sova på skolan med klassen :] Kommer inte att sova ett piss så jag kommer att vara död i morrn! Kommer du på min begravning? xD (Rolig humor!?) Vi ska se på film i kväll men filmen (Motorsågsmasaken, stavning?) vi skulle se var det ingen som hade så jag och pappa ska gå till en och lånna The Skeleton Key. Den är svin bra men det är inte säkert att vi ska sen den men det hoppas jag.
Ska gå ut med min hund nu! Kanske blev lite kort slut men skriver om ett tag ;] Ses <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0