Kul kul med kläder!

Heej, jag tycker att det är ganska kul med olika färger. Gärna starka färger också. xD
Jag köpte nagelack till mina avslutningskläder idag, det blev ett orange och ett gult nagelack för man fick en för 25 och två för 39 så det är ganska logiskt att an tar två st då! :]
Ja, iaf så ska jag ha på mig en orange t-shirt/stunika på examen och det oranga nagelacket, ett par tighst och ballerinaskor. Nice, gillar orange <33
Jag köpte också godis till i morrn för då ska vi sova med klassen på skolan och då fick man ha med sig godis xD Love godis!!
Ska gå och vara med Emelie och Amina nu! <3
Gör inge dumt :* Tjiing! <3<3


Kommentarer
Postat av: Alle, yäääh

Heej Sanna :D Fin blogg :D/Alle :)

2009-06-09 @ 19:37:37
URL: http://www.gardina.nu
Postat av: Linnea

Haha, det vart gannska knalliga nagellck!! xD

2009-06-09 @ 20:14:03
URL: http://juwliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0