Joypeak

Tjohoy alla glada och pigga!
Pigga passar inte presis ihop med mig för jag är "alltid" trött! (nästan)
Idag ska jag, Emelie och Amina till Joypeak, det ska bli skojj :] men det blir inte så bra väder så jag vet inte om jag kommer att vara där så länge. Jaja, kan berätta mer sen om vad jag gör och så! :]
Nu sitter jag med Amina och väntar på att Emelie ska bli klar för att sen fara så snart som möjligt! xD Det ska bli kul!
Skriver mer sen, gör inget dumt nu då! <3 Ses! :*

P.S Sorry om det inte har funkat med att trycka på länken. Nån som vet hur man gör? Komentera! ;]

Kommentarer
Postat av: Alle :D

Hehe, jag såg dig där xD På Joypeak alltså xP

2009-06-14 @ 13:17:02
URL: http://www.gardina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0