Glass i stora lass xD

Har just ätit men var inte så jätte hungrig, har nämligen cyklatr till Bergsbykosken och köpt en mjukglass xD Jag köpte en stor våffla och slukade hela! Wow xD Dom är hur stora som helst! Haha, har gjort det förut!
Sitter och väntar på att Emelie ska äta klart, har inget att göra och vet inte vad jag ska skriva om! Nått förslag? :] <3<3
Har inte riktig haft tid att fota, kommer att göra det mer i sommar hoppas jag.
Nästa vecka ska vi nog till stugan, fast jag vet inte fölr pappa och Vickie jobbar, så jag vet inte om jag kommer att kunna skriva så mycket då!
Ska gå ner nu och vänta mer på att Emelie ska äta klart! (Tror att vi ska äta en rabarb sen xD Gott!) Syns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0