Bra "stucket"

Hejsan!
Har sovit ut nu så jag är inte så trött längre. Sov typ till halv elva (kanske inte så länge men) men somnade ganska tidigt, tio! xD Var svin trött...
Min brocha sa att han skulle sticka för att jag vart sur på honom, han fick inte vara vid datorn så han stack. Nu ligger han på stutsmattan och surar xD Haha, bra "stucket" :]
Lite bilder från skolavslutningen som jag tog av Linnea som tog av Emma xD Ska ut och vara med Emelie och Amina nu Syns <3<3

                   
               
              
                                                                                                    Love!


Kommentarer
Postat av: Linnea

De där bilderna tog jag... :D Det var de från övernattningen jag skulle få låna av Emma :D <33

2009-06-12 @ 16:57:01
URL: http://juwliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0